Alla inlägg under mars 2018

Av Fredde - 27 mars 2018 19:45

  Läste idag att Zlatan Ibrahimovic gett sig in i spelbranschen och blir en del av Bethard, inte bara som ansikte utåt utan även som delägare. Spännande! Bethard är helt klart en av mina favoritsajter när det gäller spel. Ska bli kul att se vad som händer nu när Zlatan är inblandad.


Enligt Bethard tar de ett stort steg i sin ambition att skapa Europas ledande varumärke inom betting på sport. Det finns ju en hel del stora bolag så de har något att jobba för men kankse de lyckas. Bethard skriver att den svenske fotbollsikonen Zlatan ansluter för att bidra till att förverkliga varumärkets visioner. Förmodligen är där en hel del pengar också inblandade... Utöver att vara en aktiv ambassadör ska han även engagera sig i den fortsatta utvecklingen av företagets kunderbjudande.


”Jag har naturligtvis uppvaktats av många bettingföretag under min karriär men fram till nu inte blivit presenterad för något som triggat mig”, säger Zlatan. “Med Bethard var det något som var annorlunda. Det är ett företag med svenska rötter, grundarna är från min hemstad och ledningen är riktiga utmanare som verkligen vill göra saker annorlunda”.


Zlatan har ju många projekt så blir kanske inte så mycket med det men vi lär säkert få se honom en hel del i reklamen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards